WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS


Bilden är tagen när ja var i sthlm runt 7 sep.

Igår blev de inget bloggande för min del som ni säkert märkte (men jag hade inge tid för datorn). Startade dagen med att arbeta några timmar på Esprit sen blev de lite shopping med syrran innan vi åkte vidare hem till min familj. Så igår var det jag som fick stå för middagen och efterrätten, super gott blev det :)

Och idag skulle jag och mamma ut och gå en sväng jag kände mig verkligen som bambi. Så nu längtar jag verkligen efter sommaren, värmen och att kunna sitta ute och äta! Därför detta val av bild. Jag tror verkligen att denna sommar kommer bli en av dem bästa! Eller det ska vi iaf se till att göra den till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0