ONLY TRUST YOURSELF



Fick det bästa samtalet på väldigt länge idag!
Var nämligen på träningscentret i lördags då dem hade öppet hus. Och så fick man lämna en liten lapp där man hade chans att vinna ett träningskort på 6 månader. Jag lämnade in den men tänkte inte mer på de, eftersom de bara skulle vara 1 vinnare av alla dem som var där. Men idag ringde dem och sa att jag var vinnaren, blev verkligen grymt glad! har nämligen tänkt handla ett träningskort men tyckt att de varit lite för mycket pengar. Så nästa vecka sätter träningen inför sommaren 11 igång :)

Annars idag blev det några timmars jobb på Esprit kändes bra att få göra något annat än att bara ligga hemma och vara sjuk. Är dock inte helt frisk men jag mår mycket bättre! Imorgon blir de mer jobb, kul kul! Sen myskväll med Frida.

Kommentarer
Postat av: MILLA

Grattis min fina kusin :) <3

2011-01-20 @ 23:52:16
Postat av: Marcus Å

Skönt att komma igång med träningen! :)

2011-01-21 @ 08:08:53
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0