I'M NOT TRYING TO AVOID YOU JUST DON'T WANNA HEAR YOUR VOICE



Tror ni på att de kan finnas en person som tänker och är nästan precis som en själv? I så fall har jag hittat denna person, det är min bästa vän Linnea! Det är nästan som att vi kan läsa varandras tankar. Igår skulle vi egentligen på bio men så blev det inte. 10 minuter innan bion bestämde vi oss för att gå ut och dansa istället även fast vi hade bestämt att ta de lugnt månaden ut. Haha men så blev det verkligen inte! Men grymt galen kväll fick vi!

Jag älskar verkligen att vara spontan och speciellt göra galna saker ;) Som min syster sa till mig, du måste lära att känna dig själv. Och ja denna månad har jag verkligen fått reda på hur galen jag är :) haha.

Kommentarer
Postat av: MILLA

Du är underbar.

2011-01-23 @ 22:13:18
Postat av: Marcus Å

Min helg har varit bra också! Händer i veckan då?

2011-01-23 @ 22:54:18
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0