I BET YOU THINK THAT'S PRETTY CLEVER DON'T YOU BOY

Hej mina fina läsare! Nu var det några dagar sedan jag skrev senast men har haft fullt upp och så har jag gått och blivit sjuk också. Men tänkte dra helgen lite kort. Har varit med min bästa vän hela helgen och i korta ord har den bjudit på bland annat pilates träning samt aerobic, innebandy, handboll, singstar, vin, utgång, taxi, dans, videoklipp, mcdonalds, träningsvärk och ja igår blev jag sjuk..

 

Eftersom jag aldrig blir bakis så trodde jag först att jag kanske blivit det igår men eftersom de bara blev värre och värre igår så visade sig att jag blivit sjuk. Mamma tror att jag kanske åkt på någon influensa. Hatar verkligen att vara sjuk för då får jag så grymt ont i hela kroppen, sov med 3 täcken och har nästan inte fått i mig något på snart 2 dygn. Är helt slut så orkar faktiskt inte skriva så mycket mer. Har tänkt ha ice age maraton nu men jag lär nog sova istället. Men ni får ha det så bra. Kärlek.

 


Lovar att svara på era kommentarer när jag blir frisk igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig <3 & hör av dig om de är ngt. Älskar dig <3 Puss

2011-01-17 @ 20:11:22
URL: http://saragaddii.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Krya på dig sötis! :)

2011-01-18 @ 07:56:27
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0