9 JANUARI

Måste bara ta och reda ut detta. Fick en liten attack av någon läsare om mitt inlägg av nyårslöften. Då hon tyckte att jag var omogen som skrivit att jag ville få fastare kropp och att de var fjortis fasoner av mig att ja ville bli smalare. Och eftersom du inte lämnat någon mail adress eller något så får jag nämna de lite fort här istället. 

Och i detta inlägg skrev jag som sagt inget om att jag vill bli smalare för de vill jag verkligen inte! Skrev fastare och att jag vill börja träna mer. Alltså att jag vill bygga upp min kropp. Tycker aldrig att man kan träna sin kropp för mycket. So now you know :)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det finns alltid konstigt folk som vill hugga på allt! Men bra att du utvecklar det lite.



Allt bra idag då?

2011-01-10 @ 08:51:06
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0