I LOVE YOUR EYES



Vaknade tidigt imorse hemma i Klinte så ja tog och fixade lite sen var det dags att köra till stan för att prata lite me chefen inför sommaren. Fick kolla schemat bland annat! Kommer bli mycket jobb men det är precis va jag vill :) Sen åkte jag direkt till gymmet och körde hårt. Har varit dåligt med träning den senaste veckan då jag har varit riktigt förkyld men den vägrar ju att släppa så nu kunde ja inte hålla mig längre. Blev lite snack med trevligt folk :) Men något som jag tycker är grymt jobbigt varje gång man kommer är att man oftast är ensam tjej sen 10 killar och gu va dem kan stirra! Tur att de kom någon man känner :)

Nu är det dags att stor städa här hemma. Sen ikväll ska jag hämta familjen vid flyget och efter det ska jag kanske göra en liten hemlis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0