SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Favoritplagg i vinter? Det är helt klart min långa tjocka halsduk, passar till allt och är grymt snygg!


Har du någon favoritaffär/märke? :) Jag har aldrig varit speciellt märkes intresserad handlar helt enklet det som är snyggt! Den bästa affären enligt mig är helt klart H&M. Jag kan verkligen gå där flera timmar och bara hitta mer och mer. Sen gillar jag Monki men den affären finns tyvärr inte här på Gotland..


Vilken blogg skulle du vilja äga och varför? Det skulle nog vara Blick, älskar hennes blogg och stil.


Vart brukar du handla kläder på Gotland? Som sagt har vi inte så mycket affärer men dem jag handlar mest i är H&M, Lindex och Vila.


Vilka bloggar följer du?
Kenza, Blick och Victoria T.


Vart bor du?
På Gotland i Visby.


Vad vill du jobba med? Med kläder eller typ som stylist och så har jag alltid drömt om att jobba som modell.


Du ser ut att vara väldigt lång på bild, hur lång är du?:)
Hehe jadu jag är 1,80. Så jag är väldigt lång faktiskt;)


Kan du nämna några ställen som du rest till?
Är det något förutom kläder som jag älskar att spendera mina pengar på så är det resor. Älskar speciellt att åka till värmen! Jag har varit i bland annat Thailand, Bali, Kroatien, Bosnien, Bulgarien, Frankrike, Cypern. Dem ställen jag kan komma på sådär.


Vem är din favorit bloggerska?
Det är helt klart Kenza, hon skriver ofta och lägger upp mycket bilder det gillar jag.


Har du favorit film? Oj hehe jag gillar verkligen film, det vet alla som känner mig. Så jag har en hel del filmer som jag älskar. Gillar speciellt rysare så den bästa rysaren är helt klart Paranormal activity 1 och 2. Annars älskar jag My sister's keeper.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och väntar på att få ta mig tillbaka till sjukhuset. Händer hos dig idag?

2010-11-11 @ 09:57:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Spännande att läsa dina svar! Allt bra idag då?

2010-11-11 @ 12:37:18
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0