ALWAYS ON MY MIND



Bilderna är tagna av mig och får INTE kopieras eller tas från min blogg!

I söndags åkte jag med familj till Maxi där vi bland annat fick se EMD sjunga och några från Idol. Men den jag hade sett mest fram emot var ju självklart Olle! Shit va bra han var, precis som jag trodde! Tog också en bild tillsammans med honom men efter att ha varit ute i blåst och kyla i 2 timmar. (skyller vi på) så fick den bilden inte läggas ut hehe. Men massa snygga bilder fick jag i alla fall på Olle då jag stod i mitten och så kan man säga typ längst fram ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig, hur mår du då? Länge sen..

2010-12-16 @ 11:23:33
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0