IT MAY SEEM TO YOU THAT I'M ACTING CONFUSED

Hallå i stugan! Idag har det verkligen varit en super fin dag här på Gotland! Och ja äntligen fick brillorna åka på (det älskar jag). Sen blev det lite shopping med L och så åt vi lunch på etage. Så ja denna dag har startat bra och hoppas att den forstsätter så. För igår var det verkligen inte min dag.. Har nämligen fått något skit på datorn som göra att saker har försvunnit. Så ja nu måste jag helt enkelt formatera om datorn. Hoppas bara att saker går att spara för mitt liv finns i denna dator!

Kommentarer
Postat av: sofia

just nu sitter jag vid min test blogg och försöker göra en ny blogg design :) själv då?

2011-02-04 @ 14:02:19
URL: http://sofiawidjeskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0