RUDE BOY



Oj nu var det ett tag sedan jag skrev, men har inte alls haft tid eller ork att sitta vid datorn. Julafton var toppen, men tyvärr blev min moster insnöad så hon kunde inte komma! Men förutom de var det bra :) Juldagen blev det fest för hela slanten! Hade egentligen tänkt tagit de lungt då jag skulle börja jobba 9 dagen efter men så blev de verkligen inte haha. Tror knappt jag sov 2 timmar den natten. Men jobb blev det från 9-16 men kan inte påstå att vi var speciellt pigga på jobbet.

Nu ska jag ta och städa upp lite här hemma, har inte orkat göra de på några dagar. Sen får vi se om jag pyser iväg och ser lite film. Imorgon har jag sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0