IN MY EYES YOU WILL ALAWYS BE A WINNER

Ska ta och slänga på mig jackan sen gå hem till min vän M. Sen blir det Etage ikväll och massa mat hoppas jag på är jätte hungrig :) Och så visas Idol finalen där, jag skulle lika gärna kunna skippa att se den då jag egentligen inte bryr mig om vem som vinner då jag ville att Olle skulle ta hem allt. Men vinner Minna kommer jag faktiskt bli lite irriterad då jag tycker att hon redan har åkt ut en gång! Men men det är ju upp till svenska folket vem dem tycker ska vinna. I mina ögon är Olle en vinnare i alla fall :)
Kvällen kommer dock inte bli allt för sen då jag arbetar imorgon. Men jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll :)  PUSS


Outfit bild kommer imorgon då det tyvärr inte går att lägga upp något nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0