FÖR 1 ÅR SEDAN


Godmorgon Darlings! Nu är jag färdig fixad och ska pysa iväg till jobbet. Idag kommer jag arbeta från 9:00-18:15 på Esprit så har ni vägarna förbi kan ni alltid komma in och handla lite av mig :)

Efter jobbet blir det en mysig hemmakväll i soffan framför Idol sedan lär de bli att man kolla lite resor. Kommer inte resa på ett bra tag men drömma kan man alltid ;) Längtar tillbaka till December 2009 då vi var hela månaden i värmen och bara njöt! Det hade jag inte tackat nej till nu!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig också. I helgen är det nog lugnt för min del igen, blir julpyssel och så. Vad ska du göra? :)

2010-12-03 @ 09:13:55
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0